Digital pin. Tak można świętować 20 lat Polski w UE

OPRAC.: AJK
Wideo
od 7 lat
Fundacja Batorego i Fundacja Polskiej Rady Biznesu zapraszają do wspólnego świętowania 20-lecia Polski w Unii Europejskiej. W specjalny sposób, za pomocą tzw. digital pin można oznaczyć swoją stronę internetową lub media społecznościowe.

Spis treści

Digital pin na 20 lat Polski w Unii Europejskiej

Od 20 lat Polska jest częścią zachodniej demokracji, korzystamy ze wspólnego europejskiego rynku, członkostwo w Unii zwiększa nasze bezpieczeństwo, a brak granic pozwala nam i naszym dzieciom swobodnie podróżować, studiować i pracować. Łączy nas idea wspólnoty europejskiej, opartej na pokoju i uniwersalnych wartościach, stąd hasła towarzyszące kampanii: #20latPLwUE, #DobrzeŻeRazem i #BezpieczniRazem.

Można dołączyć do akcji pobierając pin – wirtualny symbol 20 lat członkostwa Polski w UE. Można go zamieścić na stronach internetowych, w mediach społecznościowych, aplikacjach, stopkach maili lub wydrukować i przykleić np. na rower, motor czy samochód. Więcej pomysłów wykorzystania pinów znaleźć można na stronie www, która jest aktywna od 1 maja.

– Unia Europejska to gwarant stabilności i pokoju w niestabilnych politycznie i społecznie czasach. Kraje zawsze są silniejsze w grupie powiązanej siecią wspólnych wartości i interesów. Taka właśnie jest Unia Europejska, której jesteśmy częścią. Wspólnie wzmacniamy się w wielu obszarach: edukacji, kultury, gospodarki, nauki, bezpieczeństwa. Prowadząc naszą akcję chcemy pokazać, że Polska jest silna dzięki Unii, a Unia dzięki Polsce – podkreśla Ewa Kulik-Bielińska, dyrektorka Fundacji im. Stefana Batorego.

Dwudziestolecie Polski w UE

– Unia to my. Jesteśmy obywatelkami i obywatelami Unii Europejskiej, a biorąc udział w wyborach do Parlamentu Europejskiego, mamy realny wpływ na jej przyszłość. W wielu sprawach się różnimy, ale jeśli chcemy coś w Unii zmienić, to wspólnie z innym krajami możemy to zrobić. Zależy nam, by idea akcji niosła się jak najszerzej, również za pośrednictwem organizacji społecznych czy biznesowych, które mają szerokie możliwości dotarcia do swoich partnerów, klientów czy pracowników – dodaje Małgorzata Durska, prezeska Fundacji Polskiej Rady Biznesu.

Akcja wystartowała 1 maja – w dniu 20. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej. Prowadzona będzie przez cały maj, tak by stał się on miesiącem europejskim w Polsce. Inicjatorami kampanii są Fundacja Polskiej Rady Biznesu i Fundacja im. Stefana Batorego.

Do tej pory do akcji dołączyli m.in. Instytut Spraw Publicznych, Komitet Obrony Demokracji, mBank, Grupa Żabka, Maspex, Grupa Pracuj.pl, Grupa Diagnostyka, AMICA.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
Pol
Ale jtórej unii, tej do której wchodziliśmy, czy tej pełnej proniemieckich szemranych kryminalistów jak teraz???
Wróć na i.pl Portal i.pl